الف) ابتدا به فاصله معین از خط جوش به تعداد مورد نیاز مفتول جوش می گردد تا به وسیله آن برروی سطوح عمودی کار مهار کردن المنت، عایق کابل های جریان به سهولت انجام پذیرد.

ب) آماده سازی سطح کار با سنگ زدن و یا با کمک برس زیر جوش زدن سیم های ترموکوپل.

توضیح:جوش دادن سیم ترموکوپول به بدنه یا سیم مورد نظر با دستگاه تلیه الکتریکی یا اصطلاحا ت تک زدن انجام می پذیرد، فاصله هر رشته سیم ترموکوپل بعدی طبق استاندارد نباید از 90 سانتیمتر تجاوز کند.

پیشنهاد می گردد جهت اطمینان از اینکه دمای المنت بر روی ترموکوپل تاثیر نگذارد ومستقیما از سطح مورد نظر دما دریافت نماید یک تکه عایق بر روی ترموکوپل قرار داده تا از تماس با المنت جلوگیری شود.

ج) بستن المنت بر روی خط جوش: مهره های المنت باید سالم باشد و در صورت معیوب بودن باید در زیر مهره المنت یک تکه عایق قرار داده تا از تماس با سطح مورد نظر جلوگیری شود. حداکثر فاصله هر المنت با المنت بعدی نباید از25mm تجاوز کند. المنت باید به گونه ای بسته شود که خط جوش در صورت امکان در وسط المنت قرار گیرد و حداقل عرض المنت نباید کمتر از هشت مهره یاشد.

د) برای عایق بندی باید از عایق با عرض مناسب استفاده کرد تا اطلاف حرارت به حداقل برسد. عرض عایق بایددوبرابر متناسب با عرض المنت انتخاب شود و به گونه ای باشد که دو سر المنت کاملا پوشیده و تماس مستقیم میان جریان هوای محیط با لبه المنت ممکن نباشد. در مورد ضخامت عایق پیشنهاد می گردد از عایق با ضمانت 50mm و تراکم 128 استفاده شود.